Tröttast!

Uscha nu är vi riktigt trötta!
Vi har haft julkartongerna från vinden ståendes i vårat sovrum nu ett par dagar och idag fick jag nog, plockade upp alla tomtarna och så vidare och gjorde allting klart! :) Har gjort en hel del annat också, strykit gardiner, rensat osv..
Jag storstädade ju innan vi blev sjuka men nu efter känner man ju att man vill städa riktigt ordentligt igen bara för att man varít sjuk ju.

Vet ni, imorse så hade vi den STÖRSTA spindeln i våran diskho ; Den hade jäätte stor kropp och så tjocka ben, inte den där spindeln men långa smala ben och liten kropp, utan det här är en annan spindel. Dom är verkligen så äckliga. För er som inte vet det så är jag livrädd för spindlar och ormar! Jag har verkligen fobi för det! Nu vet ni det. Krille fick iallafall ta hand om den och Nova tyckte det var jätte intressant med spindeln. Inte jag, jag mådde mest dåligt hela frukosten och tyckte det kliade överallt ;( F y..

Tog föresten kort inne på Novas rum förut, är så mysigt därinne nu. Men blev inga bra kort tyvär :(
Så tråkigt att vi ska ha så dålig kamera. Det står högst upp på önskelistan i år! men vi vill ju helst kunna köpa en i n n a n jul, så vi får se hur vi löser det där.

´

Sänghimmeln satt vi äntligen upp idag också. Fick se att hon hade 2 stycken liggandes i sin garderob :-P


Ursäkta om jag babblar och stavar fel men jag ser knappt vad jag skriver för att jag är så trött.
= Dags att hoppa i säng! Nattinatt vänner =)

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Va mysigt Nova har det :)

2010-12-05 @ 10:24:42
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Elin

Gud vilken fin sänghimmel, den skulle passa bra in i Alvas rum ocskå :) Tack för din snälla kommentar i min blogg, jag blev jätteglad! De rosa förvaringslådorna är från mio, det är egentligen små pallar men de funkar ju också som förvaring! Lådorna med prinsesskronor kommer jag inte ihåg exakt vilken webshop jag köpte ifrån men de finns också här! http://www.boochbusa.se/sv/barnrumsinterior/forvaring/forvaringsbox-krona.html

Trevlig kväll på er! Kram Elin

2010-12-07 @ 17:55:23
URL: http://elinochalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0