T i s d a g

Å h, jag har m a s s o r som jag vill göra här hemma nu inför julen och allt!
Men har verkligen ingen ork nu när man är sjuk :( Igår städade jag badrummen här hemma och jag var helt slut efteråt. S u p e r t r i s t.
Och baka vill jag ju göra också! Har ett pepparkakshus att bygga också! Måste bara köpa en bricka att ha det på, borde finnas på IKEA? Dit vill jag också åka och julshoppa!

Ska strax börja med maten, idag blir det lax och potatis. M u m s! Hoppas Nova äter bra av det, hon brukar iallafall göra det :)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad fin den nya bloggen blev, julig och allt :) Skulle vilja ändra en del i min med men kan inte så mycket om sånt. Har läst till mig det jag kan via "Designa din blogg".



Ja, nu är det bara att vänta och se när bebisen vill komma ut :)



Hoppas verkligen ni blir friska snart! Kram

2010-11-30 @ 21:24:39
URL: http://rosenlunds.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Gud va gott me lax & potatis! Vad brukar ni ha för sås till? :)

2010-11-30 @ 21:35:51
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0