1300 kcal !

Jag har ju druckit Nutrilett väldigt länge nu, till frukost & lunch och så ätit "vanlig" middag.
Som mest har jag iallafall ätit 800 kcal per dag.

Denna vecka från och med i Måndags hade jag planerat att sluta med nutrilett och bara ätit "vanlig" mat.

Nu var ju jag magsjuk i helgen och efter det så har jag inte varit så värst sugen på att äta överhuvudtaget så jag har ätit väldigt liite denna vecka och jag har inte druckit någon shake eller ätit någon bars. Jag har inte vägt maten eller räknat kcal heller, men jag har ju lärt mig det mesta nu, alltså hur mycket kcal det är i det mesta jag äter.
Men det kommer bli en överaskning imorgon vad vågen visar på!

Jag har iallafall tänkt att äta som mest 1300 kcal per dag nu och inte äta några kolhydrater. Kolhydrater har jag inte ätit på kanske 2 veckor nu och jag tycker det funkar bättre när jag hoppar dem. Visst till vissa middagar kan jag ta lite det gör jag som jag känner för just då.

Ska också försöka lägga ut lite oftare vad jag äter till frukost, lunch & middag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0