ÅÅNEJ :(

Då var det Novas tur att få denna hemska magsjuka. Hon har kräkts till och från sen klockan tre inatt. Så vi har inte sovit många timmar inatt. Stackarn :/ Om hon ändå hade fått slippa det här.

Jag får inte i henne någon mat heller, men det vet man ju själv att man inte vill äta när man mår sådär.. Det viktiga är ju att hon får i sig vätska! Men hon får upp det med.. men jag pytsar & pytsar. Jag läste att man inte ska ha nappflaska för sugandet ökar illamåendet, så har tagit bort ventilen på pipmuggen. Nappflaska använder hon ju bara till vällingen.

Hon sover just nu brevid mig här i soffan o har sovit i över 1 timme! Så skönt för henne men hon vaknar nog snart.


Kommentarer
Postat av: Fröken M

nää... stackars liten !!! Hoppas hon blir frisk fort !

bilder på viggos rum kommer bara det blir klart :) kram

2011-04-06 @ 20:01:53
URL: http://frokenmela.se
Postat av: britta bloggar

Åhnej stackars liten! Hoppas hon kryar på sig snart!

2011-04-06 @ 21:29:13
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0