Beställning :)

Förra året vann jag ett presentkort på 150 kr !
IDAG gjorde jag en beställning till Novas 2 års kalas :)

 



Ni ser ju själva vilket tema det blir :)
Inte så överasskade va, hihi


Har även börjat små planera tårtorna, det har jag gjort ganska länge nu :-)
Gäller att vara ute i god tid!
Ska ju göra 2 tårtor också, då det blir två kalas. Ska göra med sugarpaste och det blir allra första gången jag gör det, så jag lär behöva ett stort lycka till :-D

Är så himla kul att planera inför barnkalas!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad kul att få göra fina tårtor själv, jag skulle också vilja lära mig det men jag har ju typ 9 månader på mig till nästa födelsedag :) Den blommiga klänningen från lindex är från flickavdelningen så den finns upp till 128, så skynda köp :) Kram och trevlig påsk!

2011-04-21 @ 21:01:55
URL: http://elinochalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0