Fullt upp !

Igår blev jag inringd till att jobba kväll, 15.30 - 21.30 Men jag hann och träffa Cissi för det :-)
Vi åt lunch och pratade väll på i 2 timmar konstant typ ;-) Kändes precis som förr! Hann även gå runt på stan ett tag. Såå tråkigt att dom har så utplockat på barn avdelningen på Lindex. Har lite som jag vill köpa där tills Nova fyller. Så typiskt att alltid den strlk man ska ha är slut.. Som tur är så är det ett tag kvar :-)

Jag hittade en stickad kofta och en tunika åt mig på rean! 50 kr för tunikan & 75 för koftan! Det är ju nästan gratis så det kan man ju inte låta bli :-)
Tror inte jag kommer hitta så mycket i ullared, till mig själv ändå så! Och billigare än sådär blire knappast ;-)

IMORGON ÄR JAG I ULLARED! WIHO :-D

Jag jobbar både lörd och sönd så vi får se när jag hinner uppdatera här! Annars har ju iphonen ;-)

Nej nu måste jag till Ica och hämta ut paket och städa klart innan lilla älskade Novis ska hämtas igen


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Ha det så himla kul på GeKås! Inte ett dugg AVUNDSJUK :D

2011-04-28 @ 20:35:39
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0