Hej! Jag har ingen aning om jag gör detta ...

img_1441 (MMS)

Hej! Jag har ingen aning om jag gör detta rätt, men vi chansar! Jag bloggar från min iphone för min dator gick sönder igår kväll :(( Så nu är bägge våra datorer skrot.. Snyft.. Idag har mamma och pappa varit här. Vi har varit på nya IKEA och det var såå fint ! Och stort ! Hittade en del fint jag vill dit o shoppa ;)  Var även på city gross där min bror jobbar, så favvis morbror prata vi med en stund. Nova var så duktig hela dagen!  Har grillat fläskfilé med hemmagjorda potatisklyftor och vitlöksås. Mums!! Ikväll väntas fredags mys! Och imorgon är det dags för jobb! Härligt!


Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

jag älskar ikea :)

tråkigt med datorerna dock :O



men god mat ;D

2011-04-17 @ 08:50:33
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Jaa, dom hade såå mycket på IKEA nu :) Vi ska dit ;)

2011-04-17 @ 21:34:48
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0