Lilla Novis bli frisk nu ♥♥

Åh nu vill jag bara att mitt lilla hjärta här hemma ska bli frisk och kry och framförallt börja äta igen! Hon har ätit dåligt i en vecka nu och sen i söndags har hon knappt fått i sig något alls. Idag har hon ätit en banan hitills. Igår åt hon 1 potatis på hela dagen. Hon vägrade verkligen att dricka majsvällingen som jag köpte, o morots juicen gillade hon inte heller.

Man hör också att hon är jätte slemmig & hon hostar väldigt mycket. Hon kräktes upp massa slem i natt :/ Vi skulle aldrig ha slutat med astma medicinen som läkaren på Oxbacken sa att vi skulle.
Hon måste tydligen ta det dagligen för att inte få sin "hosta". Hoppas vi får en kallelse till barnkliniken snart så att vi kan ta upp det och få veta svaren på hennes allergitest..
Imorgon ringer iallafall jag om läkartid om hon inte blir bättre under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0