Magsjuka :/



Bläää. Jag har legat i magsjuka hela helgen :/ Därför jag inte bloggat något..

I Lördags jobbade jag 7.30-15.30 och det var magsjuka på avdelningen.. Det konstiga var bara att jag inte var på den sidan förutom en kort stund och ändå så blev jag smittad. Annars blev jag redan smittad i Torsdags när jag jobbade. För magsjuka brukar ju inte slå ut så fort. Ett jäkla virus det där för har mått apdåligt :/ Har fått isolerat mig helt från Nova & Krille. Och Nova har varit jätte ledsen för att hon inte fått varit hos mig.. Förhoppningsvis har dem klarat sig från denna skiten för vi har varit jätte noga. Har ju varit instängd i sovrummet sen i Lördags liksom.. Har inte orkat annat än att legat  för har haft en jäkla huvudvärk också för att jag inte fått i mig nå vatten knappt utan att det kommit upp igen.

Idag mår jag mycket bättre iallafall så nu ska all sjukdom städas bort!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyyy alltså :( Stackars dig! Och hoppas innerligt att Nova & Krille klarat sig!!

2011-04-04 @ 11:52:34
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Det var jag som skrev det innan, men mitt namn hoppade bort precis innan jag skickade iväg kommentaren ;/

2011-04-04 @ 11:52:59
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Nej, jag snodde den från Novas garderob sist vi var där ;)



Haha, nejdå :D Ja, den fanns väl för kanske två veckor sen på REAn på Lindex på stan :) I strl.98, helt perfekt! :D

2011-04-05 @ 10:13:30
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Sandra & Novalie

Sv: På dagis har jag ett regnsett som det är flice i.. men hemma har jag ett vanligt bara och kör med flice byxa och tröja under :)

2011-04-05 @ 11:27:55
URL: http://www.mammasandraa.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Ja fy fasen vad jobbigt det är med magsjuka, jag hoppas att det dröjer flera år tills nästa gång för det tog typ flera veckor innan jag började känna mig pigg igen sen vi var sjuka .. Men vad tur att de andra verkar ha klarat sig, alltid nåt positivt! Kram

2011-04-05 @ 13:16:20
URL: http://elinochalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0