T i s d a g !

Efter att jag hämtade Nova på dagis idag så har det varit fullt upp. Bestämde mig för att göra hemmagjorda biffar med stuvade makaroner till middag idag, och det tar ju sin lilla tid. Laktos makaroner till Nova & vanliga till Krille, själv så åt jag bara sallad till.

Efteråt så hämtade min syster upp mig och vi åkte ut till Citygross för att kika :) Min bror har fått jobb där så vi fick kika in butiken en dag innan alla andra ;) Gud va stort det blir där ute! Nu måste dom ju ta och fräscha upp andra hälften av Erikslund (Iaf Willys o butikerna brevid) för att få det lika fräscht som IKEA, Citygross & shoppingcentret. Gillade Citygross, det var väldigt fräscht och påminner mycket om Ica Maxi - samma priser, samma sortiment.
Efter att vi gått där & strosat lite så åkte vi till Maxi & Willys på Hälla för att storhandla.

När jag kom hem så hade Krille redan lagt Nova men hon vaknade till när jag kom hem så vi satt oss och myste inne på hennes rum en stund innan hon fick lägga sig igen.

Just nu är jag sååå trött så nu ska jag strax stänga av här och slänga ner mig i soffan under filten :)

Vi hörs imorgon igen ! Ha en mysig tisdags kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0