Då var helgen över !

Jag har inte hunnit med bloggen nu över helgen då jag jobba både fredag lördag, 13-21.30 och söndag 7-14
Då hinner man inte med så mycket annat. Så vi har inte gjort ngt speciellt alls i helgen..

Igår eftermiddag var mina föräldrar här och hälsade på iallafall, alltid trevligt med besök :-) Bjöd dem på blåbärspaj med vaniljsås som jag slängde ihop efter jobbet igår. Efter att dom åkt hem igen så var Nova väldigt uppspelt, så trodde det skulle bli svårt för henne och somna men hon somnade sittandes i soffan med välling flaskan ;-) Godingen. Så Krille och jag hade mys kväll igår och åt lite gott framför fast and the furious 4, men båda var lika trötta typ så vi la oss vid tio tiden redan hehe.

Idag fick vi sovmorgon och sov till 7.40, inte helt fel :-) Så jag känner mig väldigt utvilad nu. Pappa Krille är och jobbar sin första dag på "nya" jobbet och vi sitter och tittar på timmy lamm. Novas favvis ;-) Jag är ledig idag, så Nova är hemma från dagis. Vi ska träffa Melinda & Maja idag också, så får se vad vi hittar på för roligt :-) Tråkigt bara att det inte är nå fint väder ute..





Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Gud va gott med blåbärspaj :D mumsmums!

Och tack för idag :) Nu hoppas vi på lite ledighet för dig så vi kan ses ;)

2011-08-22 @ 14:56:15
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0