God Morgon !

Jag och Novis myser framför bolibompa just nu. Det är sånt där evighetsregn ute och vi ska cykla till dagis vid tio tiden. Jaja, det är tur vi har regnkläder ;-) Nova skulle dock behöva ha nya regnkläder för båda uppsättningarna från förra hösten har blivit för små. Så nu har hon 1 sett hon kan ha (Än så länge) och så har hon en regnjacka. Skulle behöva köpa ett par regnbyxor till den jackan, så kan hon ha det hemma och det andra på dagis. Hon skulle även behöva ha ett par till stövlar ! Skruttan växer ju så att det knakar.

Funderar även på vad man ska göra med allt hon växer ur? Man kan ju inte spara på allt! Jag har redan massor sparat. Hennes garderob är just nu överföll med kläder också, vet inte riktigt vad jag ska göra med allt! Dröjer väll inte allt för länge till innan man ska ta bort sommarkläderna. Va tråkigt det lät! Men jag ser fram emot hösten nu, det är så mysigt med höst :-)

Det är synd att det ska vara så krångligt att sälja på tradera, det är ju mycket lättare att köpa än att sälja ;-)
Men man kanske skulle ta sig tid och försöka sälja av lite. Men samtidigt har jag såå svårt och sälja hennes kläder! Allt har ju något minne eller nått som gör att man säger "Ne men det här måste jag bara spara"

Frulle dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0