Hej hej hallå :-)

Bloggen är verkligen lagd åt sidan, men så är det. Jag är för trött och har för lite tid för att blogga nu för tiden. Jag har ju jobbat heela sommaren, och sista schema dagen är på fredag. Sen får vi se! Jag saknar bloggen (om man kan säga så haha) och att läsa era bloggar, det har jag också fått lagt åt sidan nu. Jag har knappt suttit vid datorn fastän jag har köpt en ny (!) Visst jag har ju min iphone men det är inte samma sak tycker jag :-)

Just nu ligger jag i sängen med Novisen brevid mig. Hon sussar så gott. Hon sover inne hos oss i natt;-) Vi gick och la oss tillsammans förut och då somnade hon på direkten. Finns inget bättre än att få sova brevid sina hjärtan:-) Man får passa på!

Imorgon har jag en lång dag på jobbet. Har tagit på mig en delad tur så jag börjar 7.30 - 12.30 har rast på 1½ timme och så börjar jag 14.00-20.30 igen.
Kommer bli en låång dag men det fattas folk på jobbet och det är inge fel med xtra pengar ;-)


Vi hörs när vi hörs :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0