Novas första dag på dagis !

Idag är det Novas första dag på dagis, efter 5 veckors ledighet! Hon har knappt varit där sen i slutet av Maj! För hon var ledig 2 v i slutet av Maj & så i början av Juni och så var hon ju sjuk. Och så gick hon 1 v på dagis innan hon blev ledig i 5 v till ! Pappsen började ju jobba igår igen och fick då den glada nyheten att han ska få fortsätta som lärling där han haft praktik under skoltiden :-) Han slutar ju sin utbildning om 2 v bara.
Och jag har fått mer tider på jobbet, känns sååå bra!

Jag har hållt på och ring en massa samtal nu på morgonen, men det är hemligt ett tag till :-)

Hoppas hoppas nu att det ska lösa sig med två till saker !

Om 2 timmar ska jag hämta min älskade skruttfia på dagis igen, hoppas det har gått bra !

Kommentarer
Postat av: Sanda & Novalie

Sv: Vi är jättenöjda med den sängen, älskar den :) det är den finaste sängen IKEA har tycker jag :)

2011-08-09 @ 17:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0