Onsdagen den 17 Augusti

Hej och god förmiddag! :-)

Cyklade med Nova till dagis strax innan kl 10. Jag jobbar 13 - 21.30 idag. Har gått över till 100% den här veckan och det märks verkligen. Är ju van att jobba 75 annars! Igår somnade jag med Nova kl åtta redan så jag missade allsång på skansen som jag ville se. Typiskt! Men jag var riktigt utvilad när Nova vaknade HALV SEX imorse, Ja våran älskade tjej är morgon pigg :D Men det är inte så konstigt, för hon är ju van att gå upp den tiden när vi jobbar tidiga mornar.
Har också varit till Ica och hämtat ut ett HM paket, kläderna till Nova är såå fina :-) Är glad att jag beställde dem för har sett att mycket redan är utplockat i stan. Men jag ska ner dit sen innan jobbet (Om jag hinner) och byta det jag köpte i helgen och även uttnyttja 250 kr checken jag fick igår. ;-)

Men nu ska jag fixa middag åt mina älsklingar så det är klart när dem kommer hem i eftermiddag :-)

Vi höres <3

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Du din h&m tok :D 250:- check, jisses, då måste du ha handlat mkt mkt ;) hur ofta får man dom där checkarna? Har inte fått på aslänge, fast jag handlar ju rätt ofta där jag också. Men inte lika mkt som dig ;)

2011-08-17 @ 15:00:08
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Ja det är stor skillnad på 75% & 100! ag har jobbat 85 i sommar, det kan jag tänka mig att göra sen när jag är klar i skolan med, alldeles lagom =)

2011-08-18 @ 13:27:17
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0