Fredag

Bästa dagen på hela veckan, Håller ni inte med?!

Idag har min syster yster och hennes lilla Gustav varit här. Åh så liten och söt han är mosters pyre!
Vi skulle gått ner på stan idag men vi bestämde oss för att åka ut till Hälla istället. Lunchade på IKEA och handlade lite smått där. Var också in på Stadium och köpte två väskor. Melinda som inspirerade mig igår :P
Hittade även en mössa till Nova och så handlade vi lite på Maxi. Köpte potatisklyftorna med grönsaker som vi åt i torsdags, så jäkla gott, nyttigt och billigt! 75 kcal per 100 g :)

Detta hittade jag på IKEA ;


 

 



Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

åh de finns inge bättre än lunch och shopping på ikea ju :D

2011-02-05 @ 08:28:29
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Nää, men du får inte gå med lika väska som mig nu på gymmet :P ser ju lite småtöntigt ut då ;)

2011-02-06 @ 20:44:31
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0