Min viktnedgång!

Jag tänkte börja ordna upp nya kategorier här i bloggen! En ny kategori blir min viktnedgång!

I höstat skrev jag in mig på viktklubb och gick under hösten ner 4 kg. Dom 4 kilona gick jag sedan upp under December. Tittar jag ens på en pizza slice så går jag upp 1 kg. - Jag har så lätt för att gå upp i vikt!!

Första Januari tog jag nya tag och har nu hållt på lite mer än 1 månad och jag har lyckats gått ner 5,5 kg! Det är jag stolt över :) Och då har vi haft en "unnar" dag 1 gång i veckan = fredagar. Då äter jag det jag vill och skiter i kalori räknandet. Men de senaste helgerna har jag även räknat dem dagarna för att se hur mycket kalorier jag stoppar i mig. (=tok för mycket) Så nu blir det inga fler unnar dagar OM jag inte tränar.
Tränar jag bort 400 kcal DÅ får jag unna mig på fredagskvällen dom kalorierna, men inte annars. Om jag inte sparat in kalorier under dagen. Bara man kommer ihåg att äta små mänger så går det ändå okej!

Jag har så jäkla dåligt tålamod när jag ska gå ner i vikt. Jag vill gå ner 1 kg om dagen för att vara nöjd. hehe, typ iallafall. Men så går det ju inte till.. tyvär.. Och det måste jag försöka inse! Det tar tid!!

Hoppas ni är några stycken som vill följa min viktresa och ge peppande kommentarer!! :)


Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

låter sjukt bra!! bra metod! :)

jag ska PEPPA!! :D

2011-02-09 @ 21:59:58
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Du är så jävla duktig Malin!!!

2011-02-09 @ 22:26:35
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Sussis viktblogg

Vad duktig du är!! Jag har märkt att det hälper mycket med bloggen med som pepp, för man vill liksom inte visa där om man inte sköter sig ;) Så det är nog bra med en kategori för det! :)

2011-02-10 @ 10:19:17
URL: http://sussey.blogg.se/vikt
Postat av: Emma Viklund

Duktig du är :) Vad motiverad jag blir av att läsa andras bloggar, som skriver om mat och träning osv... Det är bra peppning :)

2011-02-16 @ 16:05:26
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0