Tjoho :P

Hann aldrig uppdatera här igår. Var full fart från morgon till kväll :) Min mamma, syster & lilla gustav var här i Västerås. Vi var på ikea, lunchade där och shoppade tillsammans. Hittade en hel del så nu är jag nöjd ;)

Jag skrev ju förut om att jag var sugen på att köpa ett par gardiner från Hemtex men det blev ett par andra därifrån och så har jag sytt egna till köksfönstret och tv rummet. Blev supernöjd!! Så det har jag pysslat med idag. Fick tyg över så jag sydde en duk till köksbordet och till soffbordet också i matchande tyg :)

Nu är det bara en NY soffa som behövs, vi kanske har en på G, wiho! :D Och så funderar vi på att köpa nya stolar till köksbordet men bara funderar än så länge. Beror på hur bra vi ligger till ekonomiskt efter att alla räkningar är betalda. Sen börjar jag bli nöjd med hur det ser ut här hemma :)

Oj nu skrev jag mer än jag hade tänkt från början :P Men iallafall, kort på gardinerna osv kommer imorgon har inte hunnit tagit några ännu.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och se på tv resten av kvällen.


Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

de är ju så roligt att köpa massa nytt ju :D



åh tack för det! du är också duktig :)

2011-02-22 @ 20:52:01
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0