* tudilo *

Novis och jag vaknade när pappsens väckarklockor ringde halv sex imorse.. Men vi somnade om bägge två och sov till halv åtta. Då var det dags att gå upp tyckte Nova. Så efter att vi fått lite frukost i magen och gjort i ordning oss så cyklade jag med henne till dagis. Hon blev ledsen redan när vi skulle åka hemifrån men väl där gick det bättre. Fast hon klängde sig fast i mitt ben och ville upp. Dom var ute på gården så när jag skulle gå igen trodde Nova att hon skulle följa med. Men hon blev inte ledsen. Alla "ordinarie" fröknar var där idag och det känns skönt :)

Har hunnit städat undan här hemma också. Diskat, dammsugat, skurat golvet och plockat upp alla leksaker som Nova hann och dra fram imorse. Det som är roligast just nu, att plocka fram varenda leksak ur lådorna/korgarna. På kvällarna här hemma ser det ut som ett bombnerslag, men det är snabbt upplockat igen!

Iallafall, sitter nu och väntar på att Melinda ska höra av sig så jag vet om vi ska åka och gymma idag eller inte. Hoppas hoppas för jag känner mig riktigt taggad! ;P

Kommentarer
Postat av: VIKTig dagbok - 47kg ska bort

Men tack! Vad söt du är. Blir jätteglad för dina peppande ord. KRAM.

2011-02-02 @ 11:56:53
URL: http://viktigdagbok.blogg.se/
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

kom du iväg på någon träning? :)



tack ska du ha, gullig du är! :D

jag pluggar en turismutbildning, helt rätt för mig :)

2011-02-02 @ 22:24:07
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

okey! men det är ju bra det :)



tack!! det hoppes verkligen jag med. dötråkigt detta!

2011-02-02 @ 22:48:35
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0