Vill ha nya gardiner!

Jag vill ha nya vår gardiner till tvrummet och köket. Men jag tycker varken ellos eller jotex har några fina..


Jag har hittat ett par på Hemtex som jag gillar.

Vad tycker ni? Vilken färg är finast?




Tror jag gillar de gröna mest. Skulle vara fint med ett par hel färgade panelgardiner bakom, eller så har jag en annan idé. Men då behöver jag sy själv ;P Vet dock inte hur det kommer bli men i mina tankar ser det fint ut.

Man kanske skulle ha en gardinkappa till köket?

Nya gardiner till Novas rum skulle också behövas för dom hon har nu är jag inte nöjd med..


Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

jag gillar den gröna :) men jag är ju grön av mig :D

men fint nu till våren dessutom!

2011-02-09 @ 16:30:19
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Den gröna tycker jag :)

2011-02-09 @ 22:26:13
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0