Haft fullt upp idag!

Idag har jag både gjort smörgåstårta, bakat daimcheescake och tosca kokos kakor. - kommer kort imorgon på´t :) Hoppas, hoppas det är gott nu! Har inte provsmakat något ännu, faktiskt!

Ujuj vad jag måste ta igen träningen nästa vecka när jag ska äta så mycket onyttigt imorgon. Vi ska ju till min mamma och pappa ihelgen också och då lär det säkert också bli något onyttigt.. blir stenhård träning nästa vecka!

Jag har ju gått ner 4 kg på 3 veckor :) Fast har "skött" mig som bäst de 2 senaste veckorna. Hoppas verkligen jag håller detta nu. Mitt mål är fortfarande 20 kg, sen får vi se. Yttligare 10 kg hade ju inte skadat, om man säger så ;) Det finns att ta av iallafall :P


Kommentarer
Postat av: Sussis viktblogg

Bra kämpat!!

2011-01-27 @ 14:50:44
URL: http://sussey.blogg.se/vikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0