Igår!

Vi var ju till BB igår kväll och myste med Gustav. Gud så söt han är :)
Han har lågt socker pga att min syster har tagit kortison när han låg i magen. Hon har en magsjukdom som gör att hon måste ta det och det är också därför det var ett planerat kejsarsnitt. och benmärgsbedövningen tog inte på henne så dom hade fått sövt henne så hon var ganska borta igårkväll när vi kom. stackarn!

Men jag har pratat med henne idag och hon låter mycket mycket piggare :) Och Gustav mådde bättre idag också. Tack och lov! Hoppas det bara blir bättre och bättre nu och att han bygger upp ett eget immunförsvar snabbt.

Jag är så glad över att min syster äntligen fått sin älskade son ♥ Hon är världens bästa syster och min BÄSTA VÄN!

Jag är en stolt moster till det lilla charmtrollet Gustav ♥



Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

hihi, liten miiinibebiiis :)

2011-01-14 @ 13:25:17
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Bella - Mamma till Evelyn

Jo förstår det. Hehe

Jo det går bra. Men var hos bm idag och livmodern har inte växt på 2 veckor. Så det blir antagligen ett ultraljud för att se så den mår bra. så man är väl lite orolig. Men våran bm är så virrig och konstig. Och hon skrämmer upp mig. =/ Men annars så går det bra.

Hur e det med er?

2011-01-14 @ 14:07:49
URL: http://sweetbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0