Nova har feber :(

Efter att jag kom hem från gymmet idag så var Nova väldigt varm.
Tog tempen som visade 38,8 grader och nu innan hon la sig för kvällen låg den på 39,1.
Bara det inte är öroninflammation IGEN. Hon har kliat i örat 2 ggr idag så man blir ju orolig direkt att det ska vara det. Men samtidigt så tror vi att det är tänder på gång igen, hon har nyss fått 2 stycken, en nere och en uppe. Men det var länge sen hon hade feber när hon fick tänder. Det var bara dom första hon fick feber av. Så jag vet inte..

Vi avvaktar någon dag till innan jag ringer till läkaren! Vi ska ju till BVC på tisdag också för 18 mån sprutan, så får se om jag kanske måste avboka den tiden.. Sist vi var till BVC gick ju Nova på pencilin pga öroninflammation så därför kunde hon ej få sprutan då.

Imorgon blir vi iallafall hemma från dagis. Hoppas det inte blir så långvarigt denna gången för det har gått så bra nu när Nova varit där. I Måndags var ju första dagen på en HEL månad!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0