Då var vi hemma igen !

Igår kväll kom vi hem till Västerås igen, var tvungna iväg och handla på Willys då kylskåpen var helt tomma här hemma. När vi väl var hemma igen så beställde vi kebab. Hade inte ätit något på hela dagen och hade ingen större lust att göra i ordning något när vi var trötta och sega efter 3 timmars bilresa.. Nova har varit så duktig så när vi åkt bil och inte gnällt alls :-)

Vi har haft det jätte roligt uppe i Värmland och bara njutit! Jag hade ju lite att stå i torsdags inför kalaset på fredagen men det gick hyffsat bra fastän man inte var hemma hos sig själv :-) Jag skickade ut alla andra så jag fick vara i fred i köket och göra tårtan;-) Tårtbottnen hade jag gjort innan och haft i frysen, så det var "bara" fyllningen och det som skulle vara på som jag fixade. Men det tog sin tid. Men gott blev det!! :)

Kommer en till uppdatering strax :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0