Godmoorgon !

Det blev en tidig morgon här hemma. Nova vaknade redan innan kl sex, huh :-/ Fast jag antar att det är bra att hon blir van att vakna då nu när jag ska börja mitt sommar schema och det kommer bli tidiga mornar till dagis.
Krille åkte till jobbet för en halv timme sedan och jag och Novis ser på barntv, vi väntar på att bolibompa & sommarlovsmorgon ska börja :-)

Det blir inge dagis för fröken idag då hon har fått höstblåsor. Förra veckan när ena fröken på dagis sa att det gick på dagis nu så visste jag att jaha då var det dags att bli sjuka igen då. Nova klarar sig inte undan någonting dom andra barnen har :-( Iallafall så vet jag inte så mycket om dessa höstblåsor? Man kan tydligen få feber och det hade Nova igår, men ingen nu på morgonen. Sen har hon fullt med blåsor på rumpan och ett par stycken under fötterna.

Idag har det iallafall löst sig med att Novas morfar kommer hit ett tag på eftermiddagen. Jag börjar ju 15.30 idag och Krille slutar 16.00 så det är ju ingen längre tid direkt.. O imorgon är jag ledig om hon inte skulle vara bättre!
Har ett möte på banken kl 13.00 men jag får väll avboka det isf.


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Stackars Novis! Tycker Maja också har haft prickar? Är det höstblåsor???



Vad ska du göra på banken?!?

2011-06-20 @ 09:06:08
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0