Imorgon åker vi igen !

Imorgon åker Nova & jag hem till mina föräldrar i Kungsör. Krille har haft oturen att bli sjuk, han har 40 c i feber och mår inge vidare :-( Så han får tyvär stanna hemma.. Vi ska ha kalas där imorgon för Nova, min släkt har ju inte firat henne än eftersom vi var i Värmland på Novas 2 årsdag.

Har hållt på med tårtan som är till imorgon, i stort sett hela dagen, den tar tid att göra. Nova har varit duktig och hjälpt mamma och när det var klart sa hon att det blev fint och så gav hon mig en kram :-) Hon är så go min tjej. Vill kramas och pussas hela tiden :-)

Kort på tårtan kommer efter helgen och även kort från Novas båda kalas. Har varit dåligt med uppdatering den här veckan men det kommer .. :-)

Vi har även hyrt en stuga från lörd-sönd med mina 2 syskon och deras respektive med barn.
Min moster fyller 50 år på lördag så vi ska till henne på 50 års kalas och dom ska ha kalaset där vi hyrt stugan, dom har sin husvagn står där och så har dom hyrt ett ställe där vi ska vara. Hoppas på en trevlig kväll! Synd bara att Krille inte kan följa med om han inte blir bättre, då får han komma efter, hoppas hoppas <3

Ha en trevlig helg så hörs vi snart igen! :-)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Åhh vilket fint fika födelsedagsbarnet fick!

2011-06-16 @ 22:24:04
URL: http://rosenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0