En låång dag !

Idag har det varit en lång dag! Efter att jag hämtat Novis på dagis idag gjorde vi inget speciellt, var helt slut. Började sen att bädda rent i våra sängar och fixade med tvätten.
När Krille kom hem åt vi och sen gick vi ut och gick i 50 minuter. Sen hämtade jag ut ett tradera paket på Ica ;)

Har tvätt tid ikväll så väntar på att gå ner och hämta upp det, men brukar bli Krille som hämtar sista vändan så blir nog så ikväll också. Hihi.
Efter Big Brother så blir det sängen direkt. Och ja jag ser på den skiten! :P

Vi hörs imorgon! <3

Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

mysig med lång promenad :)



jag kollar också bb, är halft besatt redan, så hemskt :O

2011-03-04 @ 10:31:59
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0