God kväll !

Har blogg.se krånglat för er andra också idag ?

Idag vaknade Nova redan halv sex imorse när Krille gick upp.. Och hon ville icke somna om. Så då gick vi upp och myste framför barn tv. Sen åkte vi till dagis strax innan nio. Efteråt drog jag & melinda och gymma! Körde 10 min på crosstrainern & 25 min på cykeln. Kände mig nästan svimfärdig efteråt /: Måste lära mig att äta något mera till frukost än en shake när jag ska träna! Så när jag kom hem tog jag en banan direkt för att få lite energi. Sen passade jag på att vika en massa kläder från när vi tvättade igår kväll, dammsuga, rensa bland Novas korgar där hon har mössor osv. Sen tog jag det bara lugnt en stund innan det var dags att hämta mitt lilla hjärta på dagis igen!

Imorgon ska Nova vara på dagis redan halv sju imorgon bitt. Jag jobbar 7.30-15.30 så det blir en väldigt lång dag för henne imorgon. Men på fredag är vi lediga så då ska vi fixa med lite grejer (:

Nu ska jag se på Sveriges Mästerkock ! Missa förra veckan när jag jobbade kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0