Helgen !

Har tyvär inga kort att dela med mig av då jag har glömt min kamera sladd hemma hos mamma & pappa.

Vi åkte dit igår förmiddag och sov kvar tills idag. Haft det jätte mysigt som alltid. Igår tog vi det bara lugnt, åt gott och tittade på melodifestivalen. Efter det la vi oss faktiskt allihoppa. Var skönt att kunna sova ut !

Nova har kommit in i en period då hon vaknar extremt tidigt ! Imorse vaknade hon strax innan sex och halv sju ville hon inte ligga kvar och gosa längre :P Så då var mamma / mormor snäll och gick upp med henne så vi fick sovmorgon. Gick upp klockan åtta och kände mig väldigt utvilad !

Idag har vi också varit på Olles dop (Min brors barn) Dom hade dopet i Kungsör, där jag & mina syskon döptes. Där vill jag döpa vårat nästa barn :) Nova döptes ju i samma kyrka som Krille döptes i :) Dom ville ej ha typiska dop presenter så vi gav Olle en sångbok, en annan tyg bok, bamse kläder, en nalle & en bitring!

Vi alla 3 var verkligen trötta när vi kom hem idag. Fastän man fick sova länge i natt ;P  Så vi har inte gjort något speciellt ikväll. Packat upp, ätit mat och bara legat framför tvn. Ska snart sätta mig i soffan igen innan det är dags att sova! Dags för dagis imorgon igen :)


Kommentarer
Postat av: VIKTig dagbok - 47kg ska bort

Tack så mycket! Ja, det gör jag. Enbart VLCD. :-)

2011-03-07 @ 14:51:48
URL: http://viktigdagbok.blogg.se/
Postat av: Sandra & Novalie

Sv: Jackan är från lindex :)

2011-03-07 @ 18:34:26
URL: http://www.mammasandraa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0