Öronen igen..

Vi har varit till läkaren idag och tittat i Novas öron. Hon var jätte ledsen igår kväll / natt och kliade i örat och sa "ont". Man såg på henne att det gjorde väldigt ont och hon var så ledsen lillstumpan..
Klockan hann och bli runt 01 i natt innan vi somnade helt och så sov vi fram till kl 8 imorse. Tog febern på Nova då och hon hade då 39 :-/ Så vi har varit till läkaren på förmiddagen och hon var röd i öronen. Men hon har så mycket vax så det är svårt och se.. Kan ju vara det som kliar också. Så vi skulle avvakta 1 dag till och se hur hon är under kvällen. Och blir det inte bättre ska hon få börja med kåvepenin imorgon. Igen.. Men man kan tydligen bli röd i öronen för att man varit förkyld o förhoppningsvis kan det försvinna efter 2 dagar utan pencilin.

Så synd att hon ska bli sjuk nu när det är så fint väder ute :-( Hon blir nog hemma hela den här veckan från dagis iallafall. Krille är hemma och vabbar idag och imorgon för jag ska iväg och jobba om någon timme och imorgon jobbar jag förmiddag. Sen får jag vabba på torsdag och fredag..

Just nu sover hon. Jag ska snart äta lite mat innan jag ska ta bussen ner på stan och fixa lite. Sen åker jag och jobbar 15.30 - 20.30


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Men stackars Nova :( inte kul nu när det är så fint ute..

2011-05-10 @ 21:19:48
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0