Tisdag

Igår var Nova hemma från dagis, hon blev förkyld under helgen och i Söndags kväll var hon väldigt hängig så hon fick vara hemma igår. Men idag är hon tillbaka till dagis igen då hon var mycket piggare igår redan.

Igår tog jag fram alla stakar i fönstrena. Strykte julgardiner till köket, vardagsrummet och Novas rum och tvättade fönstrena i köket och vardagsrummet. Strök även dukar och plockade fram lite annat smått. Så nu har vi det riktigt mysigt här hemma. Me like! Tänkte forsätta med det andra idag om jag orkar. Håller på och tvättar just nu också, är en hel del tvätt..

Fick ont i min svank förut när jag cyklade med Nova till dagis /: Ajajaj, hade inte varit fel att få vila en stund men sånt har man ju inte tid med.

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Du SKA vila Malin!! Kom ihåg vad jag sa; du är inte som vanligt, du är gravid! ;) Du kan inte hålla på som du brukar, tagga ner :)

2011-11-22 @ 15:21:51
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: sandra

hehe de gick hur bra som hellst :) inga problem alls

2011-11-22 @ 17:06:46
URL: http://sandraleinonen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0