En award

Jag har fått en fin award från söta Sara :)


Länka till den man fått den av, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar.


1. När ingen ser eller hör mig…
Då dansar jag här hemma och lyssnar på musik

2. Jag går aldrig hemifrån utan… Att ha kollat om spisen och ugnen är avstängd och att känna på dörren så att den är låst. Och har med mig nycklar och iphonen

3. Min blogg heter som den gör för att jag… är mamma malin :)

4. Om jag vågade skulle jag… Va svårt! Starta eget företag ?!

5. Om tio år kommer jag att… Då bor jag förhoppningsvis i ett hus med min älskade familj, har 3 friska barn, ett fast jobb som jag trivs med, körkort och gått ner till min målvikt :)

Nu skickar jag den här vidare till:

Melinda

Bella

Sandra

Sussi

Felicia


Kommentarer
Postat av: felicia - 19 år och mamma

ååh, jag har fått flera stycken som jag inte gjort än! skäms på mej :-P

2011-10-11 @ 22:03:41
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Roligt med award!

2011-10-12 @ 06:54:34
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0