God morgon

Här är vi vakna i vanlig ordning. Nova ligger i sin vagn nerbäddad med fårskinnspläden under sig och sitt täcke på sig :) Ser riktigt mysigt ut! Hon tittar på favoriten timmy såklart :) Själv ligger jag i soffan nerbäddad under täcket och har tänt ljus på bordet. Mysmorgon! Dagen kan inte börja bättre :)

Nu har vi en långhelg framför oss. Nova är ledig från dagis idag och imorgon. Idag är planerna att vi ska träffa Melinda & Maja och leka. Imorgon får vi se om moster och kusin kommer på besök och under helgen ska Nova till sin mormor och morfar. Jag och Krille ska få lite egen tid, det har vi (eller jag menar jag) aldrig haft på 2½ år kan man säga! Nova har sovit borta 2 ggr utan mig och då har jag jobbat så det har liksom inte märkts ändå om ni förstår hur jag menar.

God morgon på er iallafall :)
Föresten så är det jätte roligt att många nya har hittat hit! Ni är så välkomna så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0