God Morgon !

Och vi är uppe tidigt som vanligt. Nova vaknade strax innan halv sex, men vi låg kvar i sängen till efter sex.. Ja vi har en dotter som är morgon pigg! Frågan är vem hon fått den "morgonpigga" sidan ifrån då både hennes pappa och jag gärna drar oss väldigt länge på mornarna :)

Just nu har jag också väldigt svårt för att sova på nätterna, vänder och vrider på mig hela tiden och kan ligga vaken länge. I natt vaknade jag mellan 2-3 och kunde inte somna om, och så springer man ju på toa hela tiden. Minns att det var lika när Nova var i magen men vill minnas att det var mycket senare i graviditeten (?)


Iallafall så är det timmy time här hemma nu :-P Timmy Lamm är Novas absoluta största favorit!
Så den filmen kan gå flera gånger om dagen här hemma, dags att köpa en till film då vi sett den här filmen ett x antal ggr nu ;) Ska skriva upp det på ullareds listan och se om det kan finnas där. Har sett att det finns massa timmy lamm leksaker att köpa, hoppas något kan finnas i ullared så att man kan fynda lite :) Perfekta julklapparna!




Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja

Haha, hon med sitt Timmy Lamm ;) Vilket datum är det ni åker till Ullared?? Snart eller? :)

2011-10-11 @ 10:29:53
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Mina barn är också morgonpigga. :-)

2011-10-11 @ 10:32:20
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0