Söndagsmys!

Jag blev piggare när vi kom hem så nu sitter jag här ändå.

Väntar på att Krille ska komma hem, han har ju varit uppe i Sunne över helgen. Nova sover sen halv åtta, hon var helt slut när vi kom hem.

Jag har tänt en massa ljus och tagit fram godis :) Ska bli söndagsmys när K är hemma! Jag köpte marknads nougat åt honom igår, han älskar det så det blir han nog glad över ;) Det känns faktiskt skönt att vara hemma igen även fast vi haft en supermysig helg borta. Fast vi har ju saknat pappan såklart(:

Jag köpte 3 mammaplagg i fredags, ett par byxor, en lila tunika och en randig tröja. Sen köpte jag även underkläder ;) Det var inte igår kan jag säga haha. Intressant va. Novis fick mössan som ni såg i förra inlägget, dom hade inga fina barnkläder på HM tyckte jag. Tråkigt. Men hon behöver inget just nu heller så :)




myys


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja

Va mysigt :) Hoppas ni får det trevligt! ;D Jobbar du mkt i veckan? Jag jobbar tis-ons-tors va jag vet än så länge.. ses något? :)

2011-10-02 @ 21:25:14
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0